Eigen boek uitgeven nu volledig gratis

Sinds de nieuwe release van de UniBook website kan je zelf volledig gratis een eigen boek uitgeven. Er werd immers beslist om de aankoopverplichting van minstens 5 boeken op te heffen. UniBook komt zo tegemoet aan de opmerkingen van schrijvers, die bijvoorbeeld liever eerst een proefexemplaar zouden bestellen alvorens over te gaan tot de aankoop van meerdere stuks..

Er zijn dus helemaal geen investeringskosten meer verbonden aan het uitgeven van je eigen boek. Je kan je boek per stuk bestellen, vanaf 1 stuk (print on demand). De drempel om zelf een boek te publiceren werd alweer verlaagd.

Ondertussen werden er al meer dan 1100 boeken op de website gepubliceerd – in verschillende categorieën en in verschillende landen.  Met deze nieuwe actie probeert UniBook het aantal opgeladen boeken verder te verhogen.

Zie ook www.unibook.com

3 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

3 Reacties op “Eigen boek uitgeven nu volledig gratis

  1. Geachte, Bedankt voor uw antwoord.
    Ik ben akkoord om mijn dichtbundels uit geven maar wat of hoe loopt de procedure ?
    Wat moet ik doen om mijn talrijke gedichten tot bij u te krijgen. Is het niet veel praktischer en directer om samen met mijn werk de ganse werkwijze met u persoonlijk te bespreken?
    Ik ben benieuwd naar de onkosten, de tijd dat het vergt, de mogelijkheden van het drukken en de lay out. Het is niet mijn bedoeling om er geld aan te verdienen bij eventueke verkoop.
    Vriendelijke groeten, Karel Van den Bergh

  2. Kan ik bij uw bedrijf mijn dichtbundels laten drukken op 110 blz in A5 formaat met op elke bladzijde een gedicht, een one-liner en een foto full color? Hoeveel kost dit, moet er voorschot betaald worden en hoelang zal ik moeten wachten?
    Vriendelijke groeten, Karel Van den Bergh

  3. boekuitgeven

    Ja hoor dat gaat. Normaal gezien dien je alles online te publiceren en moet je je boek bestand zelf opmaken. Om 1 exemplaar te drukken paperback 110 pagina’s A5 kost dit 25 euro in kleur en 9 euro in zwart-wit (zonder opstartkosten), zoals je kan narekenen op onze website. Normaal heb je je boek binnen 2 weken bij je thuis. Indien je nog extra informatie of hulp nodig hebt, contacteer ons dan zeker op info@unibook.com

Geef een reactie

