Quizboek uitgegeven in eigen beheer

De absolute bijbel voor quizzers is er eindelijk. Luc Mertens debuteert als schrijver met Het Groot Lijsten Quizboek. Dit werk bundelt een schat aan quizinformatie. In Het Groot Lijsten – Quizboek staan dan ook maar liefst 500 lijstjes met quizvragen en antwoorden gespreid over een tiental categorieën waaronder kunst quizvragen, vragen over natuur, sport, aardrijkskunde, eten en drinken, geschiedenis quizvragen, film en tv, muziek enzovoort.

Intrigerende vragen zoals “Ken je de enige zeven trappistenbieren ter wereld?” en “Welke zijn de drie gehoorbeentjes in het menselijk oor?” zijn nu allemaal gebundeld én opgelost. Een must voor de echte quizzer. Dé bijbel voor quizzers, zeg maar.

Naast een nuttig naslagwerk, is het uiteraard ook een handig boek om de algemene kennis op peil te houden en een inspiratiebron om zelf een quiz op te stellen.

Uitgegeven in eigen beheer
Net als zoveel groten waaronder Ernest Hemingway en Stephen King, geeft ook Luc Mertens zijn boek uit in eigen beheer. Hij doet dit met behulp van ShopMyBook. Als zeer laagdrempelig online platform biedt ShopMyBook de mogelijkheid aan amateurschrijvers om hun eigen boek uit tegeven. Snel en eenvoudig.

Luc Mertens: “Een vriend van mij was op de hoogte van het feit dat ik op zoek was naar een uitgever voor mijn allereerste boek en wist ook dat dit niet zo goed vlotte. Hij reikte mij een website aan, namelijk die van ShopMyBook waarop ik op een snelle en eenvoudige manier mijn eigen boek zelf zou kunnen opmaken. En wat bleek … zijn verhaal klopte volledig. Zonder startkosten werd mijn boek in een perfecte staat gedrukt en verscheen
het ook onmiddellijk in hun wereldwijde catalogus.”

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Uncategorized

Geef een reactie

